Solgte ut hovedscenen i operaen på seks uker

Forsvarets Gallakonsert samlet Forsvarets fem profesjonelle korps på hovedscenen i Operaen til markering av 200 års jubileet til Forsvarets Musikk. Vi bisto Forsvaret med annonsering for billettsalg som resulterte i utsolgte billetter på seks uker!

Kunde
Forsvarets Musikk
Kategori
Offline Konverteringer
Produkt
Google ads og Rådgivning
Solgte ut hovedscenen i operaen på seks uker

Løsning

Etter en gjennomgang av Forsvarets målsetninger og behov, falt valget på annonsering gjennom Google Ads og Bing for å bistå Forsvaret med billettsalget til Gallakonserten.

Vi fokuserte på bannerannonsering gjennom Google Display for å brande konserten. I tillegg annonserte vi gjennom Google SØK og Bing for å være tilstede der potensielle billettkjøpere søkte etter Forsvarets Musikk eller Gjennom annonseringen i disse kanalene nådde vi ut til ønsket målgruppe og skapte trafikk til nettsiden for billettkjøp. Kampanjen bidro til svært gode resultater i form av billettsalg, og de endelige resultatene endte med at vi solgte ut hovedscenen på kun seks uker!

Relaterte kundecaser

Motek

Satset på digital markedsføring - økte salg og synlighet på nett

Les mer

We Norwegians

Lønnsom markedsføring, og redusert kost per konvertering gjennom digital annonsering

Les mer

Advokatfirmaet Robertsen

Satset på digital markedsføring og oppnådde økning i antall henvendelser gjennom nettsiden

Les mer

Møtebooking Norge

Lønnsomt samarbeid og økning i leads gjennom digital markedsføring

Les mer

Dreamwork

Oppnådde betraktelig økning av leads gjennom digital markedsføring

Les mer

OscarsborgOperaen

Økte publikumstallet med 12% og fikk rekordår i 2019, ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Bilkollektivet

Satset på markedsføring gjennom Google Ads og oppnådde markant økning i antall leads

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80