Solgte ut hovedscenen i operaen på seks uker

Forsvarets Gallakonsert samlet Forsvarets fem profesjonelle korps på hovedscenen i Operaen til markering av 200 års jubileet til Forsvarets Musikk. Vi bisto Forsvaret med annonsering for billettsalg som resulterte i utsolgte billetter på seks uker!

Kunde
Forsvarets Musikk
Kategori
Offline Konverteringer
Produkt
Google ads og Rådgivning
Solgte ut hovedscenen i operaen på seks uker

Løsning

Etter en gjennomgang av Forsvarets målsetninger og behov, falt valget på annonsering gjennom Google Ads og Bing for å bistå Forsvaret med billettsalget til Gallakonserten.

Vi fokuserte på bannerannonsering gjennom Google Display for å brande konserten. I tillegg annonserte vi gjennom Google SØK og Bing for å være tilstede der potensielle billettkjøpere søkte etter Forsvarets Musikk eller Gjennom annonseringen i disse kanalene nådde vi ut til ønsket målgruppe og skapte trafikk til nettsiden for billettkjøp. Kampanjen bidro til svært gode resultater i form av billettsalg, og de endelige resultatene endte med at vi solgte ut hovedscenen på kun seks uker!

Relaterte kundecaser

Advokatfirmaet Robertsen

Satset på digital markedsføring og oppnådde økning i antall henvendelser gjennom nettsiden

Les mer

Bigblu

Oppnådde 270 % økning i leads og 227 % økning i salg etter fem måneder med samarbeid

Les mer

Motek

Satset på digital markedsføring - økte salg og synlighet på nett

Les mer

We Norwegians

Lønnsom markedsføring, og redusert kost per konvertering gjennom digital annonsering

Les mer

Møtebooking Norge

Lønnsomt samarbeid og økning i leads gjennom digital markedsføring

Les mer

Dreamwork

Oppnådde betraktelig økning av leads gjennom digital markedsføring

Les mer

OscarsborgOperaen

Økte publikumstallet med 12% og fikk rekordår i 2019, ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80