Pallplass i NM i employer branding

DNV GL er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering som opererer i mer enn 100 land. De opplever stadig sterkere konkurranse om å tiltrekke seg de beste talentene. Vi har hjulpet dem med digital annonsering for «Employer branding» og stillingsannonsering, som resulterte i to medaljer i NM

Kunde
DNV GL
Kategori
Branding
Produkt
Google ads, Rådgivning, Søkemotoroptimalisering og Sosiale medier
Pallplass i NM i employer branding

Løsning

DNV GL har produsert godt innhold som forteller om selskapets kultur og karrieremuligheter. Jobben vår var å gjøre om dette innholdet til effektive annonser i ulike digitale kanaler og spre det til relevante målgrupper.

Gjennom målrettet bruk av Facebook, Linkedin, Google Ads og Søkemotoroptimalisering, oppnådde vi solide resultater i samarbeid med kunden. Det hele endte med at DNV GL vant to bronsemedaljer i NM i employer branding 2018, for “Beste helhetlige employer branding” og “Beste kampanje mot studenter”.

Relaterte kundecaser

Advokatfirmaet Robertsen

Satset på digital markedsføring og oppnådde økning i antall henvendelser gjennom nettsiden

Les mer

Bigblu

Oppnådde 270 % økning i leads og 227 % økning i salg etter fem måneder med samarbeid

Les mer

Motek

Satset på digital markedsføring - økte salg og synlighet på nett

Les mer

We Norwegians

Lønnsom markedsføring, og redusert kost per konvertering gjennom digital annonsering

Les mer

Møtebooking Norge

Lønnsomt samarbeid og økning i leads gjennom digital markedsføring

Les mer

Dreamwork

Oppnådde betraktelig økning av leads gjennom digital markedsføring

Les mer

OscarsborgOperaen

Økte publikumstallet med 12% og fikk rekordår i 2019, ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80