Pallplass i NM i employer branding

DNV GL er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering som opererer i mer enn 100 land. De opplever stadig sterkere konkurranse om å tiltrekke seg de beste talentene. Vi har hjulpet dem med digital annonsering for «Employer branding» og stillingsannonsering, som resulterte i to medaljer i NM

Kunde
DNV GL
Kategori
Branding
Produkt
Google ads, Rådgivning, Søkemotoroptimalisering og Sosiale medier
Pallplass i NM i employer branding

Løsning

DNV GL har produsert godt innhold som forteller om selskapets kultur og karrieremuligheter. Jobben vår var å gjøre om dette innholdet til effektive annonser i ulike digitale kanaler og spre det til relevante målgrupper.

Gjennom målrettet bruk av Facebook, Linkedin, Google Ads og Søkemotoroptimalisering, oppnådde vi solide resultater i samarbeid med kunden. Det hele endte med at DNV GL vant to bronsemedaljer i NM i employer branding 2018, for “Beste helhetlige employer branding” og “Beste kampanje mot studenter”.

Relaterte kundecaser

Økte publikumstallet med 12% og fikk rekordår i 2019, ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Satset på markedsføring gjennom Google Ads og oppnådde markant økning i antall leads

Les mer

Fikk bedre utnyttelse av budsjettet og økning i antall leads

Les mer

Kåret til årets mest attraktive arbeidsgiver og vinner av prisen “årets helhetlige employer branding”

Les mer

Oppnådde topplassering på Google, og fikk økt antall henvendelser

Les mer

Havnet på Googles førsteside etter kun tre uker!

Les mer

Oppnådde 500 % økning i nedlastning av billetter og 18 % økning i antall besøkende ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80