Oppnådde 35% økning i konverteringer på nett gjennom digital markedsføring
Compass Fairs er en av nordens største messearrangører, og bygger, koordinerer og arrangerer messer fra A-Å. De ønsket å øke synligheten gjennom digital markedsføring for å tiltrekke seg flere nye utstillere og kunder. Vi hjalp Compass Fairs med å bli synlige for potensielle kunder som ikke visste om de fra før, men som søkte etter tjenestene deres.

Løsning
Vi startet opp med en kombinasjon av søkemotoroptimalisering og søkeannonsering gjennom Google Ads.
Utfordringen var at Compass Fairs ikke var synlig på de viktigste ordene assosiert med deres egne tjenester, og vi innså at det ville ta tid å få de opp på en god organisk plassering. Gjennom Søkeannonseringen ble Compass Fairs synlige med en gang, samtidig som vi fikk nyttig data som ga oss innsyn i hvilke ord og fraser vi skulle jobbe langsiktig med gjennom søkemotoroptimalisering. Denne strategien har vist seg å fungere svært god for Compass Fairs over lang tid. Søkemotoroptimalisering og søkeannonsering har bidratt til en økning i konverteringer på hele 35% på et år!