Kåret til årets mest attraktive arbeidsgiver og vinner av prisen “årets helhetlige employer branding”
Vi har vært så heldige å få samarbeide med DNV GL i mange år, og har i tidligere caser skrevet om kampanjer som har gitt suksess her og her.

Løsning
Gjennom enda et år med kontinuerlig annonsering i digitale kanaler, har vi fått gleden av å bistå DNV GL med mange spennende prosjekter innenfor employer branding.
Ved bruk av Google Ads, Facebook og søkemotoroptimalisering og løpende rådgivning har vi vært med å synliggjøre DNV GL’s gode karrieremuligheter, med målsetning om å tiltrekke seg riktige mennesker og skape bevissthet hos fremtidige ansatte.
Nok et godt år med samarbeid resulterte i et stjerneår for DNV GL og deres satsning på employer branding. Grundig arbeid med digital markedsføring bidro til at DNV GL ble kåret til årets mest attraktive arbeidsgiver i den uavhengige undersøkelsen Randstad Employer Brand Research 2019. De stakk også av med den gjeveste prisen i Magnet Awards som fungerer som et norgesmesterskap i rekruttering og arbeidsgiver-PR, der de vant prisen «Årets helhetlige employer branding».
Vi er stolte av å få jobbe med et selskap som tør å satse bredt på digital markedsføring, og som oppnår resultater man kan være stolte av både som leverandør av digital markedsføring og annonsør. Vi gleder oss til flere morsomme prosjekter i tiden som kommer!