Antall henvendelser økte med 142% på bare én måned med annonsering!
Fjellvann lager nettsider og brenner for å lage gode brukeropplevelser på nett! Webbyrået har tilbyr både oppsett av nettsider og drift. Tidligere har Fjellvann prøvd å gjøre digital annonsering selv, men ønsket å øke antall leads og henvendelser. Derfor satte de Solid Media på jobben! Vi overtok driften av søkeannonseringen, noe som viste seg å skape gode resultater for Fjellvann og Solid Media.

Resultater
Vi jobbet målrettet med både søkeannonser i Google søkeresultatet og Responsive Display Ads (RDA). Etter bare én måned med annonsering har henvendelsene på siden økt med 142%! Fokuset på digital annonsering har ført til flere leads gjennom alle målte kanaler (telefon, mail og kontaktskjema). Dette, i sammenheng med økt CTR etter oppstart viser tydelig at trafikken annonsene har ført til siden er mer relevant.
Løsning
Vi har som sagt kjørt to typer annonser for Fjellvann. Vi brukte søkeannonser til å annonsere for alle tjenestene de tilbyr. Slik treffer vi folk som søker aktivt, men ikke nøvendigvis vet om Fjellvann fra før. De søker etter tjenesten, ikke brandet. I tillegg brukte vi RDA-annonser for å markedsføre den spesifikke tjenesten “nettside på én dag”. Denne skiller seg mer ut i markedet, og var super å annonsere for med displayannonser. Begge annonseformene har bidratt til flere leads og oppdrag for Fjellvann!
Den skyhøye økningen i leads skyldes også godt samarbeid og et fantastisk kundeforhold!
“Jobben Solid Media gjør på annonsering er både lønnsom og oppleves som strukturert og gjennomtenkt. Dette gjør at vi også er trygge på å anbefale våre egne kunder å bruke dere. Dere har et hyperfokus på håndfaste resultater og lønnsomhet uten noe tull, det gjør at jeg føler meg ivaretatt som kunde og trygg på samarbeidet videre.”
Daniel Granlund
Kundeansvarlig & Partner, Fjellvann
Det er akkurat denne opplevelsen vi ønsker at alle våre kunder skal sitte igjen med, slik at vi kan skape gode resultater og langsiktige relasjoner.
