Doblet salget av teoriboken “Veien til førerkortet” sammenlignet med året før

ATL er landets største bransjeforbund for trafikkskoler og har avdelinger i hele Norge. De arbeider for god trafikkopplæring og legger til rette for gode og forutsigbare rammevilkår for medlemmene. I forbindelse med salg av “Veien til førerkortet” gjennom teoribok.no, bidro vi med annonseringen for boken. Det resulterte i dobling av salget sammenlignet med  året før.

Kunde
ATL
Kategori
E-commerce
Produkt
Google ads og Rådgivning
Doblet salget av teoriboken “Veien til førerkortet” sammenlignet med året før

Løsning

Etter en gjennomgang av kundens målsetninger og behov, valgte vi å fokusere på søkeannonsering og displayannonsering gjennom Google Ads.

Displayannonseringen skapte oppmerksomhet rundt boken i målgruppen ATL ønsket å nå. Gjennom søkeannonseringen var vi aktivt tilstede der de mulige kjøperne søkte etter boken. Strategien viste seg å fungere svært godt og kampanjen bidro til at ATL doblet salget av teoriboken sammenlignet med året før!

Relaterte kundecaser

Motek

Satset på digital markedsføring - økte salg og synlighet på nett

Les mer

We Norwegians

Lønnsom markedsføring, og redusert kost per konvertering gjennom digital annonsering

Les mer

Advokatfirmaet Robertsen

Satset på digital markedsføring og oppnådde økning i antall henvendelser gjennom nettsiden

Les mer

Møtebooking Norge

Lønnsomt samarbeid og økning i leads gjennom digital markedsføring

Les mer

Dreamwork

Oppnådde betraktelig økning av leads gjennom digital markedsføring

Les mer

OscarsborgOperaen

Økte publikumstallet med 12% og fikk rekordår i 2019, ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Bilkollektivet

Satset på markedsføring gjennom Google Ads og oppnådde markant økning i antall leads

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80