300 kvalifiserte søknader mottatt – 29 ansatt

DNV GL er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering som opererer i mer enn 100 land. De opplever stadig sterkere konkurranse om å tiltrekke seg de beste talentene. Vi fikk i oppgave å tiltrekke de beste kandidatene innenfor programmering og IT til stillingen(e) «Digital summerjobs».

 

Kunde
DNV GL
Kategori
Online Konverteringer
Produkt
Google ads, Rådgivning og Sosiale medier
300 kvalifiserte søknader mottatt – 29 ansatt

Løsning

DNV GL skulle nå en målgruppe som er kjent for å være svært attraktive på arbeidsmarkedet og dermed utfordrende å få tak i.

DNV GL måtte skille seg ut for å skape oppmerksomhet, kjennskap og interesse blant de kandidatene de ville nå. Dette bisto vi med gjennom å designe annonser som snakket direkte til programmerere og IT spesialister, ved hjelp av kodespråk. Deretter spredte vi annonsene gjennom Facebook, Google Display og Google SØK. Strategien fungerte meget godt og annonseringen bidro til at DNV GL mottok i overkant av 300 relevante søknader hvor de fleste kandidatene var godt kvalifiserte til stillingen. Som et resultat av dette prosjektet endte de opp med å ansette 29 personer.

Relaterte kundecaser

Advokatfirmaet Robertsen

Satset på digital markedsføring og oppnådde økning i antall henvendelser gjennom nettsiden

Les mer

Bigblu

Oppnådde 270 % økning i leads og 227 % økning i salg etter fem måneder med samarbeid

Les mer

Motek

Satset på digital markedsføring - økte salg og synlighet på nett

Les mer

We Norwegians

Lønnsom markedsføring, og redusert kost per konvertering gjennom digital annonsering

Les mer

Møtebooking Norge

Lønnsomt samarbeid og økning i leads gjennom digital markedsføring

Les mer

Dreamwork

Oppnådde betraktelig økning av leads gjennom digital markedsføring

Les mer

OscarsborgOperaen

Økte publikumstallet med 12% og fikk rekordår i 2019, ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80